piątek, 5 października 2012

Jogurtowe ciasto z limonkami



Bardzo lubię limonkę i zawsze mam ją w domu. Chciałam ją użyć do deseru lub placka ale nie miałam pomysłu co by zrobić. Przepis ten znalazłam w internecie. Jest szybki do zrobienia i bardzo smaczny.


Składniki
- 2 jajka
- 150 g cukru
- 3 łyżki cukru waniliowego
- skórka z dwóch limonek
- sok z 1,5 limonki
- 280 g mąki
- 3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- 250 ml jogurtu
- 120 ml oleju





Cukry ubijamy na puch z jajkami. Dodajemy olej, jogurt, skórkę i sok z limonki. A na koniec mąkę z proszkiem. Przelewamy do keksówki i pieczemy 35 minut w 180 stopniach.



4 komentarze:

  1. Takie błyskawiczne ciasta są najlepsze. Wygląda bardzo apetycznie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię błyskawiczne wypieki! A takiego ciasta z limonką nigdy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a z zielonych limonkowych skórek robią się w cieście takie fajne kropeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre ciasta jogurtowe nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń