wtorek, 24 września 2013

Składana deska do krojenia - recenzja



Jakiś czas temu od sklepu Emako między innymi dostałam deskę do krojenia. I po raz kolejny mogłam sobie wybrać za konkretną kwotę co chcę, co bardzo mnie ucieszyło. Bardzo byłam ciekawa składanej deski do krojenia - czy faktycznie tak jest że nic nie wypada i nic nie leci na boki?

Według mnie deska jest świetna, ponieważ faktycznie nic nie leci, nie wypada, w miarę dobrze się na niej kroi aczkolwiek czasami mnie denerwuje że nie chce się całkiem wyprostować - czyli odchodzi od blatu.






Ale oprócz funkcjonalności ma fajny kształt, jest dość duża i ma ładny kolor. U mnie jak widać jest zielona, ale w sklepie Emako możecie kupić ją jeszcze w kolorach: fioletowym, różowym i niebieskim - od wyboru do koloru:D.
Można także zmywać ją w zmywarce co też jest dużym plusem bo dużo ludzi ma zmywarki.
Aczkolwiek ja nie mam i zmywa się ją dobrze, nie trzeba się nad nią męczyć bo wszystko schodzi za pierwszym razem.


Jedyny minus jaki znalazłam to to że praktycznie po pierwszym użyciu była już porysowana od noża, ale to jest plastik i pewnie dlatego.



Podsumowując deska jest praktyczna w użyciu i bardzo pomocna. Zapraszam na zakupy do sklepu Emako, tam znajdziecie wiele fajnych i ciekawych, mniej lub bardziej potrzebnych "przydasiów" do kuchni:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz