poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kotlet z bułki tartej i jajka - czyli jak wykorzystać resztki:)



Kolejnym moim pomysłem na wykorzystanie resztek jest Kotlet z bułki tartej i jajka. Znacie ten pomysł? Lubicie? Bo my z córką uwielbiamy:). Sposób ten podpatrzyłam  u mojego taty jak gotował, zawsze mi robił takie kotlety gdy zostawała bułka i jajko. Zazwyczaj gdy robimy schabowego lub innego kotleta to używamy właśnie bułki i jajka - i po co marnować jedzenie jak można zjeść:).
Zdaję sobie oczywiście sprawę, że nie każdy lubi takie rozwiązania, ale pokazać mogę.


Składniki
- jako
- bułka tarta
- sól - opcjonalnie
- pieprz - opcjonalnie


Do jajka wsypujemy bułkę tartą i mieszamy - jeśli jest za gęste dodać ciut przegotowanej wody. Przekładamy na patelnię i smażymy na maśle z obu stron na złoty kolor.

2 komentarze:

  1. U mnie w domu też tak wykorzystywaliśmy resztki, każdy sobie chwalił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba u nas w regionie w wielkopolsce tak się robi:)

      Usuń