czwartek, 29 sierpnia 2013

Deser z serka mascarpone i malin



A na deser w moje urodziny podałam maliny połączone z serkiem mascarpone. Trochę mi deser nie wyszedł pod względem wizualnym, a to dlatego że serek mascarpone nie był gesty:/. Miał być deser warstwowy a nie wyszedł:/. Ale za to był bardzo dobry:). Do deseru podałam Wino różowe, półsłodkie Celebro.



Składniki
- 200 g malin
- 250 g serka mascarpone
- 2 jajka
- migdały 
- Wino Celebro różowe, półsłodkie



Maliny zmiksować w blenderze.
Żółtka od jajek zmiksować z serkiem mascarpone i łyżką cukru.
Białka ubić na sztywno i dodać do masy serowo - jajecznej i wymieszać.
Do szklanek lub pucharków układać warstwami maliny i masa serowo - jajeczna. Na samej górze powinna znajdować się masa serowo - jajeczna. Wierzch ozdobić malinami i migdałami.






2 komentarze:

  1. Fajny deser ! Ciekawa jestem jak smakuje to różowe wino , bo jeszcze nie próbowałam .
    Pozdrawiam
    http://myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń