wtorek, 5 listopada 2013

Zupa pomidorowa bez kostki rosołowej na rosołku:)



Tym razem postawiłam na zupę pomidorową bez kostki rosołowej i naprawdę wyszła bardzo dobra i na pewno zdrowsza.


Składniki
- 2 nogi z kurczaka
- 3 marchewki
- pietruszka
- por
- seler
- cebula
- makaron Czaniecki Gwiazdka
- łyżka soli
- pół łyżeczki cukru
- koncentrat pomidorowy.


Nogi z kurczaka umyłam i osuszyłam. Warzywa obrałam i umyłam - włożyłam z mięsem do garnka i zalałam około 2 litrami wody. Dałam sól i postawiłam na gazie. Gdy się zagotowało zmniejszyłam ogień i gotowałam około półtorej godziny w między czasie włożyłam cebulkę podpieczoną nad gazem. Po tym czasie wyjęłam mięso i warzywa dodałam makaron i od zagotowania gotowałam około 10 minut aż makaron zrobił się miękki. Później dodałam koncentrat pomidorowy, pół łyżeczki cukru i chwilę gotowałam. Marchewkę pokroiłam w plasterki i włożyłam do zupy.

1 komentarz:

  1. Monia, od dawna żadnych kostek w kuchni nie używam. Kiedyś się zdarzało od czasu do czasu. Gdy gotuję rosół albo bulion warzywny to zamrażam sobie porcje i mam do zup. Zdrowiej i zdecydowanie smaczniej, a odzwyczajenie się od kostek nie trwa długo i warto to zrobić dla siebie i rodziny.

    OdpowiedzUsuń