wtorek, 22 stycznia 2013

Herbaty Irving na dzień dobry i na dobranoc



Mama zaległości blogowe mam, sięgają aż listopada:(. Ale pomału do przodu i wszystko nadrobię:). Herbatki te otrzymałam w listopadzie od Pani Ani i z tego miejsca muszę podziękować za cierpliwość Pani Ani:). Bo trochę trwało niż o nich napisałam.

Bardzo się cieszyłam na te herbatki, zostały specjalne stworzone dla nas kobiet na odpowiednią porę dnia. A jak wiadomo my kobiety mamy swoje potrzeby:). A w paczce czekała jeszcze na mnie niespodzianka prześliczny kubek:), za który bardzo serdecznie dziękuję.

Herbata na dzień dobry - jest herbatą mocną, pobudzającą, dodającą energii. Herbata ta posiada teinę która właśnie daje nam energię i chęć do działania. Jest to herbata mocna - i szczerze powiedziawszy wystraszyłam się tego, bo jak już kiedyś pisałam źle się czuję po herbatach mocnych. Ale ta jest bardzo dobra i mi odpowiada. W opakowaniu znajduje się 50 torebek herbaty, więc starcza ona na niecałe dwa miesiące. Ogólnie uważam herbatę za bardzo dobrą i godną polecenia.


Herbata na dobry wieczór - jest herbatą wyciszającą, chwilą relaksu po ciężkim dniu o smaku marcepanowym. Ma subtelny smak marcepanu jak i bergamoty. Jest przepyszna, pięknie pachnie, aromat ma nieziemski. Szczerze Wam powiem, że gdy przeczytałam że to smak marcepanu to się trochę przeraziłam bo nie przepadam za marcepanem. Ale jakie było moje zdziwienie po wzięciu pierwszego i kolejnego łyku. Określę to tak: 'niebo w gębie':). Piłam, piłam i nie mogłam się oprzeć tak pysznemu połączeniu. Polecam ją z czystym sercem bo jest wspaniała:). Herbata zawiera 50 torebek więc jest wydajna.



1 komentarz: