sobota, 18 stycznia 2014

Sałatka curry



Ostatnio mam fazy na sałatki i często je robię, gdy zobaczyłam ten przepis na blogu najsmaczniejsze.pl od razu ją zrobiłam bo wydawała mi się ciekawa. I faktycznie się nie zawiodłam wyszła pyszna i bardzo sycąca.


Składniki
- 2 woreczki ryżu jaśminowego Kupiec
- duża pierś z kurczaka
- puszka kukurydzy
- 100 g ananasa w kawałkach
- 2 - 3 łyżeczki przyprawy curry
- sól
- pieprz
- majonez


Ryż gotujemy według wskazań na opakowaniu.
Kurczaka, umyć, osuszyć, pokroić w kostkę, przyprawić curry, solą i pieprzem - usmażyć na patelni.
Kukurydzę i ananasa odsączyć.
Gdy kurczak i ryż ostygnie włożyć do miski, dodać kukurydzę i ananasa i wymieszać. Dodać majonez. W razie potrzeby doprawić solą, pieprzem lub przyprawą curry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz