środa, 26 września 2012

Smakuję, testuję i będę recenzować:) Skworc



Dziś Pan listonosz przyniósł mi długo oczekiwaną paczkę:). Paczkę dostałam ze sklepu www.skworcu.com.pl. Bardzo ale to bardzo dziękuję za paczkę i produkty:). Dostałam takie produkty których jeszcze okazji nie miałam próbować i testować. 

A w paczce dostałam między innymi :
- Pomidory z czosnkiem i bazylią
- Anyż gwiazdkowy
- Daktyle suszone
- Laska Wanilii


- Truskawki kandyzowane
- Wiśnia suszona
- Orzechy macadamia


- Kawa rozpuszczalna aromatyzowana Miętowa
- Kawa rozpuszczalna aromatyzowana Advokat
- Kawa rozpuszczalna aromatyzowana Bananowa




- Kawa ziarnista aromatyzowana Snikers
- Ekstrakt waniliowy 

Próbowałam już kawę rozpuszczalną bananową i już mogę powiedzieć, że jest przepyszna, bardzo aromatyczna, po prostu wspaniała:).
Niedługo pierwsze przepisy i recenzje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz