czwartek, 6 marca 2014

Kurczak w przyprawie z błonnika i majeranku



Jakiś czas temu dostałam drugą paczuszkę od Sklepu Raj Smakosza. Znalazłam wiele fajnych przypraw i inne pomocne w gotowaniu produkty. Na pierwszy ogień poszła przyprawa Fit Up! Do drobiu. Danie wyszło bardzo dobre.

Składniki
- podwójna pierś z kurczaka
- 6 łyżek jogurtu naturalnego 
- 6 łyżeczek przyprawy do drobiu Fit Up! Raj Smakosza



Pierś z kurczaka umyć osuszyć i pokroić na mniejsze części. Przyprawę do drobiu Fit Up! (6 łyżeczek) wymieszać z sześcioma łyżkami jogurtu. Posmarować przyprawą kurczaka i odstawić na około godzinę do lodówki. Po tym czasie najlepiej ją ugrilować w piekarniku z funkcją grilla. Ja takiej funkcji nie posiadam, więc usmażyłam kurczaka na niewielkiej ilości oleju na patelni. Podałam kurczaka z ziemniakami.




Zapraszam na Stronę Raj Smakosza po wiele fajnych i przydatnych produktów w kuchni po atrakcyjnych cenach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz