piątek, 29 marca 2013

Muffinki na śniadanie z suszonym pomidorem mozzarelllą, szczypiorkiem i czosnkiem



Przepis ten znalazłam w internecie, trochę pozmieniałam składniki, ale wyszły bardzo dobre i bardzo sycące. Zjadłam 3 sztuki i miałam dość.


Składniki
- szklanka mąki
- łyżeczka soli ziołowej Kamis
- łyżeczka proszku do pieczenia
- jajko
- 1 szklanka maślanki
- 1/4 szklanki mleka
- 1/3 szklanki oliwy (u mnie smakowa czosnkowa)
- pół słoiczka suszonych pomidorów z zalewy
- 3 ząbki czosnku
- kulka mozzarelli
- szczypiorek


W jednej misce wymieszać suche składniki, w drugiej misce wymieszać mokre składniki.
Do mokrych składników dodać suche i wymieszać.
Następnie dodać, pomidory suszone, czosnek, mozzarellę i szczypiorek, po czym delikatnie wymieszać.
Przelać do papilotek, i piec w 200 stopniach około 20 - 25 minut.





1 komentarz: