piątek, 2 stycznia 2015

Płatki ryżowe z sosem z borówek




Przepis na to danie powstał latem ;), byłam wtedy w ciąży zdjęcia robiłam ale nie miałam sił pisać postów i siedzieć przy komputerze. Bardzo mi to danie zasmakowało i często sobie robiłam je latem z różnymi owocami.


Składniki
- 1 szklanka mleka
- 1 szklanka  płatków ryżowych Kupiec
- 250 g borówek amerykańskich
- 2 łyżki wody
- trochę cukru

Zagotować szklankę mleka. Do gotującego się mleka wsypać powoli płatki ryżowe. Gotować dwie minuty ciągle mieszając.
Na patelnię wrzucić owoce, dodać wodę i cukier. Gotować tak długo aż owoce się rozpadną. Ja sos tak przetarłam jeszcze przez sitko po ugotowaniu.
Wymieszać płatki ryżowe z sosem.
Mi to danie najbardziej smakowało na ciepło, ale można również zjeść na zimno, jak kto lubi :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz